دل نوشته

همش دلم می گیره نمی دونم چی کار کنم. اعصاب ندارم نمی دونم چه مرگم شده. این لذت های دنیایی همه مصنوعیه. با کوچک ترین چیزی خوشحال و سرخوش می شم اما چه زود تموم می شه. با کوچک ترین ناراحتی هم افسرده و غمگین. خدا رو شکر اینم زود تموم می شه. خلاصه قاطی کردم بدجوری. خدایا شکر مدرسه هست. با اینکه تو مدرسه خیلی حرص می خورم اما دوست ندارم تموم بشه آخه من از بیکاری وحشت دارم. بعضی وقتا می گم شاید ماها که دلگیر می شیم بنده های خوب خداییم چون خدا گفته قلب مومن تو دست منه و اونو هر طور که بخوام می گردونم. اما تا کی خودمونو با این حرفا آروم کنیم؟ چرا همه افسرده شدن؟ خنده های زورکی اشکای یواشکی شب و روزی بی هدف گریه های الکی. خدایا من که نمی دونم چه مرگمون شده اما تو هم دردو می دونی هم درمونو خودت کمک کن همه خوشحال باشن و دل هیچ کس نگیره همه به آرزوهاشون برسن و وقتی رسیدن دلشونو نزنه. اصلا هر چی که خودت می خوای بشه فقط ما رو از این حالت در بیار.

نظرات 3 + ارسال نظر
tali سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.tali114.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بهار که اومده و تابستون هم بیاد همه چی درست میشه.
طبق تحقیقات روانشناسی کمبود آفتاب در پاییز و زمستون باعث افسردگیه فصلی میشه.
موفق باشین
یه سری بیایین اونطرفا خوشحال میشیم.

سلام ممنونم از شما. امیدوارم اینطور که می گی باشه.

محبوبه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام لیلای من ببخشید امشب شارجم تموم شد نتونستم بهت جواب بدم. من یه چند تایی رو برات می فرستم نمی دونم که می آد یا نه این نت خونه سرعتش از سوسک هم ژایین تره.
منم خوشحالم که تو هم می آی آژ می کنی.

سلام عزیزم دستت درد نکنه هنوز نیومده. منم مراحل نهایی اصلاحاتو انجام می دم. پی دی اف هم درست شد. آبسترکتم فرستادم برای رسولی پور اصلاح کرد فرستاد. احتمالا سه شنبه با زینب بریم. تو نمی آیی. دلم گرفته محبوبه.

محبوبه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

ببین هر کار کردم که فایل نستعلیق را بفرستم نتونستم. فایلش رو برات میل می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد