خدایا جذبه عشق تو را خواهم  

که می دانم  

به هر عشقی که جز عشق تو رو کردم مجازی بود 

امیدا  

به دنیا دل نبستم تا به دامان تو بگریزم  

که با معشوق باقی  

عشق فانی را چرا خواهم  

خداوندا  پناهم ده 

که از دلبستگی های جهان تنها تو را خواهم...

برای من خواندن اینکه شن ساحل نرم است کافی نیست، می خواهم پای برهنه ام این نرمی را حس کند معرفتی که قبل از آن احساسی نباشد برای من بیهوده است. 

 

 

                                                                                                                  آندره ژید

آشنای غریب

پیشترها  

ای مهر آشنا 

در سرخی شفق 

 اشک تو می نشست 

بر بوم برگ 

 نقش شمیم تو می نشست 

اما دریغ و درد  

خورشید بی نشان 

در سردی خزان  

نام تو مرده است  

تنهایی تو را  

این روزها غروب هم از یاد برده است... 

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا سرنوشت مرا خیر بنویس تقدیری مبارک تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم و هر چه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم.                                         

                                                                                         

 

                                                                                                   دکتر علی شریعتی

لامذهب این آنفولانزای دست بردار نیست که نیست. محبوبه چی کار کنم خوب بشم. امروز اینقدر داد زدم دیگه صدام در نمی یاد. اون وقتا که هیلکم نامیزون بود قوی بودم اینقدر زود مریض نمی شدم . حالا که خودمو کشتم لاغر شدم تا کسی فوتم می کنه سرما می خورم . بالاخره نفهیمدم این انفلوانزای آ یا ب کی می خواد دست از سرم برداره؟