خدایا سرنوشت مرا خیر بنویس تقدیری مبارک تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم و هر چه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم.                                         

                                                                                         

 

                                                                                                   دکتر علی شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
یه بنده خدا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

انشالا که این طور باشه
این باعث افتخار منه که به وبلاگ یه خانم فرهنگی سر می زنم و مطالبش رو می خونم
ولی کارتون خیلی سخته مخصوصا اگه سن شاگردا پایین باشه
من که هیچ وقت حتی تصور معلم شدن به سرم نزده واقعا این کار از من بر نمی آد.

منم تازه کارمو شروع کردم. بچه ها هم سنشون پایین خیلی هم شلوغ و پر سرو صدا هستن. اما از خدا می خوام کمکم کنه.

pranc سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

خواهش می کنم کامنت های من هم جواب بده هر می آم در خونت تق تق می کنم کسی جواب نمی دهههههههههههههههههههههههههههههههه. برو وبلاگمو نگاه کن آپه. برات مطلب گذاشتم همونی که می خواستی در موردش بیشتر بدونی. بازم می ذارم

دستت درد نکنه. باشه می بینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد