تقدیم

تقدیم به پدر و مادر عزیزم
خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه
درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان
در راه کسب علم ودانش تلاش نمایم .
والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا
که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن
را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.
آموزگارانی که برایم زندگی؛ بودن و انسان بودن را معنا کردند
حال این برگ سبزی است تحفه درویش تقدیم آنان....  

خوبه یا نه ایم هست. 

به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار، به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است به پاس قلب های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می گراید و به پاس محبت های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی کند
این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

هر دوش خوبه ولی اولی به دلم بیشتر نشست.برات میل می کنم تشکرم رو . راستی تو نمی تونی از یاهو چت کنی با من؟

یاهو مسنجر ندارم. نصب کردم می گم

▪•●اســـــمارتیـــــــــس●•▪ر دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.rahaaa.blogsky.com

چه دختر خوب و قدر شناسی....
امیدوارم سایه شون سالیان سال بالا سرت باشه گلم.....

[ بدون نام ] دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

با با از تو خود میل اونجایی که میری میل بدی یه گزینه هم چت داره اونجا رو فعال کن یاهو مسنجر نمی خواد که.

محبوبه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

تقدیم عنوان نمی خواد اما تشکر می خواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد