الحمد الله

می دونم که هیچ کس نیست جواب سلاممو بده. اما می گم سلام به همگی. با مشکلی روبرو شدم می خوام برام دعا کنید. البته به لطف خدا تا حدودی برطرف شد. خدایا کمکم کن اون کاری که درسته انجام بدم و برام مهم نباشه که کی چی می گه و دربارم چی فکر می کنن. خیلی سخته تو زمونه و جامعه ای زندگی کنی که خیلی چیزا برعکس شده. برای اینکه موقعیتتو از دست ندی باید زیر بار حرف زور بری. دیروز تا عمق وجودم سوختم که واقعا چرا بعضییا اینطور توقعای بیجا دارن. الهی بمیرم برای خودم خیلی دلم برای خودم سوخت. اگر این یه ذره توکل و لطف بی نهایت خدای من نبود بدبخت شده بودم. خدیا نمی دونم چطوری بگم دوست دارم. به قول اهل معرفت می گم الحمد الله.

نظرات 2 + ارسال نظر
ayka چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://safireaseman.com

الهی تو سلامی و سلام از توست
سلام عزیز خدا
با ما در میز گرد همراه می شوی ؟

سلام دوست من. بله حتما. با اجازتون آدرس سایتتونو گذاشتم تو وبلاگم.

pranc یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام لیلا جون حالت نمی دونم که خوبه یا نه ولی از خدا می خوام که خوب باشه. منم از خدا برای حل مشکلت کمک می خوام و می خوام که بقیهشو هم اون طوری که به صلاحته درست که. تو هم برام دعا کن. کاش زود تر دفاع می کردیم و خلاص می شدیم. نه؟

سلام عزیز دلم حالم خوبه الحمدالله شواهد و قراین نشون می ده اون مشکل هم حل شده. دیگه وقت دارم چون فقط می رم مدرسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد