خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است 

چه رنجی می کشد آن کس که می داند و از احساس سرشار است.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

الان تو نت خوندم که این شعر مال دکتر شریعتی نیست و بهش چسبوندن. آخه ادامه اون شعر هم بود کاش سیو کرده بودم که تو هم می خوندی اونوقت متوجه می شدی که این آدم به این مهمی این شعرو نمیگه

ایکاش سیو کرده بودی. حالا مگه این شعر چه عیبی داره که آدم مهمی مثل دکتر شریعتی نموتونه گفته باشه؟ دلیلت اینه که چون فقط تو نت دیدی مال اون نیست؟

opranc دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام آره اتفاقا سیو کرده بودم که تو نوت پد بود با خراب شدن ویندوزم اونم خراب شد. آخه می دونی چرا می گم مال اون نیست به خاطر اینکه مضمون درست و حسابی نداشت حالا یا به این دلیله که به قول عرفا شطحیات بوده و من نمی فهمیدم یا اینکه با قصد و غرض نوشته شده که بازم من نمی دونم هر چی بود ما مذاق من خوش نیومد و خوشحال شدم که دکتر شریعتی این شعر و نگفته. اگه تونستم برات دوباره از نت می گیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد