خدایا جذبه عشق تو را خواهم  

که می دانم  

به هر عشقی که جز عشق تو رو کردم مجازی بود 

امیدا  

به دنیا دل نبستم تا به دامان تو بگریزم  

که با معشوق باقی  

عشق فانی را چرا خواهم  

خداوندا  پناهم ده 

که از دلبستگی های جهان تنها تو را خواهم...

نظرات 15 + ارسال نظر
mo چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://richen.blogsky.com

با سلام به شما دوست عزیز

بنده حدود یک سالی هست که انواع روشهای کسب درآمد اینترنی که بگی رو امتحان کردم به شما عرض کنم بعضی جواب نداده بعضی خیلی سخته بعضی هم بدرد ایران نمی خوره

اما امروز میخوام یک روش را به شما معرفی کنم که نیاز نیست شما آن را امتحان کنید چون من امتحان کردم و عالیه

شما در کمتر از 10 روز میتونید این روش رو تست کنید و حدود 100 $ بگیرید بله روزی 10 $ یعنی ماهی 300 $

خوب تبلغ نمیکنم فقط توضیح میدم

این سایت که من ازش پول گرفتم
برای هر کلیک به شما 1 $ میده
روزی 10 لینک میده که روش کلیک کنید یعنعی روزی 10 $
پس 10 روزه میتونید به 100 $ برسید
حداقل پرداخت 100$

فکر کنم به امتحانش بصرفه
البته دوست عزیز من تو سایتهای دیگه هم عضو هستم که چون حداقل پرداختم هنوز نرسیده و از پرداختشون مطمئن نشدم به شما معرفی نکردم

عضویت در سایت کلیکی world PRT به شما پیشنهاد میکنم
شما میتوانید آدرس این سایت را از وبلاگ من بگیرید

یه بنده خدا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام خانوم معلم
چه خبرا؟
داشتم از اینجا رد می شدم گفتم یه عرض ادبی کرده باشم
کارتون خوب پیش میره؟
بچه ها اذیت نمی کنن که؟

سلام ممنونم از لطفتون. الحمد لله کارا خوب پیش می ره. کم کم دارم از پسشون بر میام. شما هم از خودتون بگید.

یه بنده خدا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام خانوم معلم
چه خبرا؟
داشتم از اینجا رد می شدم گفتم یه عرض ادبی کرده باشم
کارتون خوب پیش میره؟
بچه ها اذیت نمی کنن که؟

pranc پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

بابا شاعر خیلی قشنگه. خدا کنه اینا برای من فقط حرفی نباشه که فقط بشنوم و دوباره فراموشش کنم. با خوندش خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم آخه ما آدما بعضی وقتها بدون توجه به خدایی که به ما بیش از ما توجه می کنه خیلی حرفا رو میزنیم راستی من به یه حدیث برخوردم که خیلی برا خودم متنبه کننده بود امید وارم که برای تو هم جذاب باشه شاید هم تو خیلی قبل تر به این نتیجه رسیده باشی.
امام علی علیه السلام فرمودند: خدای تعالی از فراز عرش خود فرمود:ای بندگان من؛ مرا عبادت کنید در آن‌چه به شما دستور دادم و به من نیاموزید که چه چیزی به صلاح شما است؛ زیرا من بدان داناترم و نسبت به مصلحت‌های شما بر شما بخل نمی‌ورزم .
نظرت چیه؟ آخه این روزا که خود هامونو رو می بینم خیلی ناراحت می شم که مطالباتمون از خدا خیلی کمه خدای به این بزرگی وقتی قادر مطلقه و ... دیگه چی بگم خیلی دوسش دارم.

خدایی که در برابر کم ما زیاد می ده. همین کم را هم قبول داره.
یا من یعطی الکثیر بالقلیل.

[ بدون نام ] جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

تق تق تق چرا هر چی در می زنم درو باز نمی کنی حتما خواستگارات هم همینجوری رد می کنی ها؟ خیلی حالم بد شده دارم می میرم یان لا مذهب آنفلو آنزا دامن را هم گرفت قکر نمی کردم که یه روزی منم...
مهمونی بهت خوش گذشت خدا کنه استاد پایان نامه من هم شروع کنه که بخونه. یه کم خیال منو راحت کنه. حرفی برای گفتن ندارم.

با با تو این هاگیر واگیر خواستگارو کجای دلم جا بدم. خواستگارم کجا بود.

dr.nanas دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

زیاد غصه نخور بازدید کننده نداری. آخه از چی بازدید کنن؟؟؟!!!!

خدایا به تو شکایت می کنم از کمی بازدیدکنندگانم. ساناز خانم هر چند وقت یه بار بیا و ببین...

سهند دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام. وای چقدر وبلاگتون عالیه. اصلا تکراری نیست. خیلی باهاش حال می کنم . ولی مطالب بیشتری توش بگنجونید. راستی شما چی خوندید؟ مدرکتون چیه؟

سلام خواهش می کنم. قابل شما رو نداره. فوق لیسانس فلسفه.

مینا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام خانم معلم. واقعا خسته نباشید. منم دبیرم و تازه کار. خیلی کار سختیه ولی لذتبخشه. از نوشته هاتون معلومه که دبیر ادبیات باشید. درست حدس زدم؟

سلام نه دبیر ادبیات نیستم. معلم ابتدایی ام. براتون آروزی موفقیت دارم.

احمد رضا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

وبلاگتون خیلی مفید و مختصره. خدا قوت

ممنونم نظر لطفتونه.

شیرین دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام. چرا اسم وبلاگتون و گذاشتید هوالرحمن؟ به مطالبش نمی خوره. ولی در کل تا حالا همچین وبلاگی ندیده بودم

سلام. چون من این اسمو خیلی دوست دارم. از چه نظر همچین وبلاگی ندیده بودید.

یه بنده خدا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

الان چند روزه نیستید. دلم برای نوشته هاتون تنگیده

شرمنده کامپیوترم خراب شده بود. سرم هم خیلی شلوغ بود.

مهندس دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که هیچگاه ریگی به کفش ندارند. جمله ی قشنگیه. بذارید تو وبلاگتون

چشم

شایان دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

نصر من الله و فتح القریب مرگ بر این دولت مردم فریب

من هم با شما موافقم.

آلیس در دانشگاه دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

دعایت می کنم خوشبخت باشی
تو هم تنها برای خود دعا کن
الهی بشکفد در آسمانها
خلوص غنچه ی سرخ دعایت

الهی آمین

[ بدون نام ] شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

تق تق تق یییییییییییییییییییییییییییکی بیییییییییییییییییاد این دروووووووووووووووو باز کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننه. . هر چی که بیشتر می کوبم بیشتر ناامید می شم. کجایی خانم معلم؟ به ما هم به سری بزن خیلی بی خبریم.
راستی رفتم پیش استاد حرف خاصی نزد ولی فکر کنم رساله تو رو خونده یه سری بهش بزن.

کم سعادتیم خانم. همه رو خونده یعنی. اگر خونده بود خبر می داد. من هنوز فیشامو تطبیق ندادم. اصلا وقت ندارم چی کار کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد