آشنای غریب

پیشترها  

ای مهر آشنا 

در سرخی شفق 

 اشک تو می نشست 

بر بوم برگ 

 نقش شمیم تو می نشست 

اما دریغ و درد  

خورشید بی نشان 

در سردی خزان  

نام تو مرده است  

تنهایی تو را  

این روزها غروب هم از یاد برده است... 

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 4 + ارسال نظر
کاوه یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.bluemen.blogsky.com

سلام از وبلاگ شما خیلی خوشم امد خیلی لطیفه میخواستم اگه اجازه بدین بذارم تو وبلاگم و شما هم وبلگ منو بذارین



با تشکر

سلام اشکال نداره.

شرکت جاوید گشت ایرانیان یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.farsidl.com


سلام دوست عزیز وبلاگتان را مشاهده کردم ومطالب درخور توجهی داشتید.
چنانچه تمایل به تبادل لینک با سایت ما دارید به آدرس زیر مراجعه کنید و طبق راهنمایی داخل صفحه بعد از درج لینک ما در سایت لینک خود را ثبت کنید:
http://www.farsidl.com/page.php?6
(صفحه تبادل لینک)
با تشکر تیم مدیریت سیستم های آنلاین شرکت جاوید گشت ایرانیان

pranc دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

خیلی قشنگ بود راستی وبلاگم رو الان ساعت 1 بامداد که دارم آپ می کنم حتما نگاهش کن یه مطلبی داره که من یکی خودم تا حالا نشنیده بودم. امروز جواب خیلی سوالاتم را گرفتم بابت همین هم از خدا خیلی ممنونم امید وارم دستای امنشو هیچ موقع رها نکنم. و این آرزو رو برای تمام جوان های ایرانی می کنم اونایی که عاشق خدا هستند ولی بعضی وقت ها یه کم غفلت سراغشون رو می گیره

pranc دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

راستی چرا آدرس وبلاگ منو نذاشتی تو وبلاگت؟ تا راحت تر در دسترست باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد